Altex, WTF is wrong with you?

Cautam pe google cateva oferte si pareri despre mini-laptopuri si gasesc 2 articole destul de nasoale pentru imaginea Altex, primul este despre ce a patit easypeasy cu un laptop hp de la Altex iar al doilea prezinta experienta lui Adi Hadean cu un aparat foto de la Altex. Probabil ca nu sunt singurele probleme intampinate ci mai exista si alte persoane care au intampinat acest gen de probleme, insa n-au avut unde sa se exprime liber. Asadar, tai de pe lista Altex si caut alte magazine de unde as putea sa cumpar un mini-laptop pana in 2500 lei.

Din ambele articole trag urmatoarele concluzii:
– Altex nu are nevoie de clienti
– cei angajati acolo trateaza clientii cu curul
– nu avem nevoie de Altex ori alt magazin, unde nu suntem tratati omeneste, atata timp cat exista concurenta care ofera preturi si servicii mai bune (punct).

De asemenea, ai putea dori...

5 răspunsuri

  1. cookie spune:

    thanks for sharing >:D<

  2. antialtex spune:

    O initiativa noua. Experientele lor nu sunt unice cu Altex. Un loc de exprimare libera:

    http://www.facebook.com/pages/Anti-Altex-Romania/282868985089210

  3. H spune:

    Azi suntem in 10dec, am cumparat un telefon in 28 luna trecuta cu marea reducere Black. Am primit telefonul prin curier, am achitat, si la o jumatate de ora deschid coletul. Gasesc cutia cu sigiliul rupt, amprente pe folia telefonului, card de 4giga lipsa, in rest totul ok. Fac 2 reclamatii scrise si una telefonica in aceasta perioada, ultima telefonica la care mi-au spus ca voi primi un raspuns. Inca nu am primit nimic, tot astept…

  4. Bogdan S spune:

    Am cumparat online un televizor de la ei, un Panasonic cu diagonala de 99cm. Dupa ce a ajuns si l-am despachetat, mi-am dat seama ca e totusi prea mare pentru dormitor asa ca, am sunat si am intrebat politicos daca il pot schimba cu acelasi model insa varianta de 80cm. Au zis ca da, l-am trimis prin curier, ambalat exact cum a mi-a fost trimis. La o zi dupa ce l-am trimis, am fost sunat si mi s-a spus ca televizorul prezinta „urme de matuire” pe rama si ca nu poate fi primit pentru retur. Le-am raspuns ca asa ceva e imposibil pentru ca nu am facut absolut nimic care sa cauzeze matuirea ramei – nu l-am sters cu nicio substanta coroziva, l-am dezambalat si ambalat, infoliat in cutia si accesoriile originale. Am sunat la OPC care m-au sfatuit sa depun plangere si sa refuz preluarea coletului. Asa am facut si acum astept rezolvarea sesizarii. Sfatul meu: nu luati nimic de buna credinta – faceti poze la produs, copii dupa factura, copii dupa certificat de garantie etc. daca aveti de gand sa trimiteti un produs inapoi. Singura explicatie pe care o gasesc: tv-ul a fost trimis „matuit” si nu mi-am dat seama, neavand cum sa-l compar cu un tv cu rama „nematuita” ori vor sa-mi plaseze un tv deja folosit / reconditionat / care a fost expus la raft. Ulterior, am citit pe site-ul lor, la „Termeni si Conditii” ca produsele nu se accepta pentru retur daca acestea prezinta urme de matuire. Ceva se intampla acolo, iar rezultatul este – bataie de joc fata de clienti.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.