Părerea mea despre GradinaMax.ro: NU MAI CUMPĂR!

Nu intru în detalii prea multe ca să nu vă plictisesc, dar vreau doar să vă împărtășesc supărarea mea în legătură cu plantele pe care le-am cumpărat de pe site-ul GradinaMax.ro. În martie 2018 am primit comanda de 5 trandafiri cățărători, 5 pomi columnari și alți pomișori. Primesc coletele, plantele erau ambalate foarte bine, nu am ce să zic, columnarii arătau bine, dar aveam să aflu mai târziu că ceva era în neregulă, trandafirii erau cu scoarță înnegrită, pătată, per total arătau cam urât.

Decid totuși să plantez și trandafirii, că na, speranța moare ultima, asta după ce am plantat columnarii care erau tunși complet greșit, mai ales piersicii. Prunul columnar arăta ca un boschete, atât de mari erau crengile + că era minuscul. Plantez trandafirii, pomii (printre care și un migdal) și aștept…

După vreo lună, 4 pomi columnari încep să facă frunzulițe, însă prunul nimic (are încă verde sub scoarță, poate își revine), la fel și migdalul (ăsta pare uscat complet), iar trandafirii NU AU FĂCUT absolut nicio frunzuliță, în afară de unul, ci s-au înnegrit din ce în ce mai rău. Cel care a făcut frunze se pare că a făcut din port-altoi și pare măceș după forma frunzelor, deci no comment.

Cam asta e experiența mea cu GradinaMax.ro, am luat țeapă și am fost un fraier că nu am căutat pe net și facebook mai multe informații înainte de a da comanda pe site-ul lor. Dacă mă documentam înainte, aflam că și alte persoane au cam aceleași păreri ca și mine, fiind și ele fraierite de pozele în care se arată plante spectaculos de frumoase, dar de fapt primesc niște plante bolnave sau moarte.

Update 24.05.2018: a murit cireșul columnar după ce făcuse niște frunze anemice. Caisul columnar nu pare bine deloc, frunzele au rămas mici și stagnează. Piersicii columnari sunt ok, cresc frunzele, dar unul a fost tuns complet greșit și are doar 2 zone în care face frunze. Prunul columnar are mugurii mai umflați, dar nu se întâmplă nimic spectaculos. Trandafirii urcători au murit toți, iar cel care a dat din port-altoi a fost eliminat din grădină fiindcă nu vreau măceș. Migdalul e mort de tot, fiind pe post de arac pentru mazărea nobilă…

gradinamax.ro

Update 24.10.2018: Migdalul, caisul, cireșul, toți 3 pomii au murit, din 5 am rămas cu 2. Știți care e faza tare? Am dat pe 5 trandafiri cât pt 30 mai ieftini din Cora sau alt magazin și culmea că ăia ieftini din Cora au înflorit exact așa cum erau în poză, iar ăia de la GrădinaMax au murit deși erau mai scumpi. Ce să mai zici acum, mai ales când văd păreri în comentarii și pe Facebook care spun același lucru, că plantele vândute de Grădina Max sunt de foarte proastă calitate la prețuri exagerat de mari?

Update 17.03.2019: – din toată comanda am rămas doar cu 1 prun columnar tuns ca un pom de iarnă și 2 piersici columnari strâmbi și la fel, tunși complet greșit. Trandafirii și restul pomilor s-au dus pe apa sâmbetei. Bani aruncați pe geam… Dar na, escroci sunt la tot pasul, unii îmbrăcați în haine frumoase.

You may also like...

82 Responses

  1. Eftene Ioana says:

    Buna ziua! Cei de la Gradinamax sunt cei mai mari tepari,inseala clientii,una comanzi alta primesti! Dupa ce astepti 7 luni sa ti infloreasca trandafirii, pe care i ai comandat constati oripilat ca sunt pitici ,alte culori sau maces!!!Nu ajungi la nicio intelegere cu ei,se leaga de faptul ca nu mai tii etichetele si factura,dar nu exista comanda in contul tau?cine se gandeste ca dupa atata timp iti mai trebuie aceste lucruri ,cand mergi pe incredere!Cineva trebuie sa se autosesizeze sa nu mai pateasca nimeni asemenea inselatorie!

    • Îmi pare rău să aud că sunt și alte persoane care au cam aceleași probleme ca mine. O soluție ar fi să se facă cât mai multe sesizări la OPC, altfel părerile noastre rămân scrise doar pe internet, dar măcar poate încep oamenii să se informeze înainte de a cumpăra.

      • Maria Marin says:

        Buna ziua! Va multumesc frumos ca v ati facut timp sa ne impartasiti experienta dumneavoastra si astfel sa nu aruncam si noi banii pe fereastra. Tocmai am vrut sa plasez o comanda constînd în 5 arbusti de iasomie, dar fiind prima comanda pe site-ul lor, mi am spus ca ar fi intelept ca inainte de a plasa comanda sa vad daca sînt pareri in legatura cu calitatea serviciilor lor. Desigur ca dupa ce am vazut ce ati patit, am renuntat la comanda. Cu respect, Maria Marin

    • Boariu says:

      Buna ziua . Aveți dreptate, am primit și eu azi un colet , prost împachetat , intr-o cutie mult prea mare pt comanda avuta , arbuștii rupți , stolonii de căpșuni ofiliți , o mare mizerie

    • Oxana says:

      Ciao, așa am pățit și eu cu ei. Acum 2 ani am comandat butasi de vita de vie albi, de masa. Anul asta a făcut pentru prima data fruct și am constatat oripilată ca mi-au trimis vita de vie sălbatică, din aia ce face struguri mici și negri. Am pierdut bani( ca 60 lei) și timp ( 2 ani) cu acești țepari! Am depus reclamație cu numărul comenzii( in care se vede ce am comandat și ca am plătit) și am primit răspuns ca reclamația mea nu poate fi luată in considerare,deoarece nu am păstrat eticheta de la vita de vie 🤯. GRADINAMAX, cei mai mai țepari!!!

    • Dana says:

      Da,mi-am luat și eu țeapă. Am primit butacii de trandafiri deja uscați. Rușinicā!

  2. Laura says:

    Gradina Max sunt niște mizerabili. Intrați pe grupul Grădinărim și pe alte grupuri de grădină de la Facebook și veți vedea sute de povesti despre experiențe nefericite cu acești mizerabili.

  3. Cristina says:

    Sunt excroci eu am crezut ca dacă sunt din Oradea sunt serioși .excroci .eu de cand am primit comanda am păstrat tot asa cum au fost etichetele prinse da betele uscate și mucegăite care reprezentau trandafiri factura și toată corespondenta acum mai aștept 7 zile banii și apoi ma duc la anpc . este și o petiție gradina max o înșelătorie scrie și tu trebuie sa facem ceva altfel vor merge mai departe

  4. Am cumparat de mai bine de 200 lei. Trandafirii nu sunt din cei pe care i-am comandat. Multe flori nu s-au prins. Clematita era un bat introdus intr-un ghiveci mic si cu muschi deasupra. Ar trebui sa-i ia cineva la rost .

  5. Cretu Damian says:

    Salutare! Am cumparat si eu de la ei la inceputul lunii mai, produse din mai multe categorii (pomi, plante cu flori, afini si un numar mai mare de trandafiri). Inainte sa comand am cautat cateva detalii despre ei si despre produsele. La prima vedere nu am fost prea incantat cand am citit mai multe recenzii negative, decat pozitive. totusi am zis sa incerc pentru ca au plante pe care nu le gasesti la tot pasul si ofertele erau chiar bune. In privinta pomilor, tufelor fructifere și a florilor nu am avut probleme. Cu trandafirii in schimb am avut niste mici neplaceri. Dintr-un numar de 20 si ceva de butasi, 4 bucati nu s-au prins. Am sunat la ei sa mi-i schimbe ca doar aveam garantie. Mi s-a cerut factura si etichetele, pe care le detineam si ne-am inteles sa mi se trimita acum in toamna. La inceput de septembrie am primit produsele promise, iar per total sunt multumit de colaboarea cu ei.

  6. Florina Bratu says:

    Aveti dreptate , ca si multe alte persoane si eu am cumparat fara sa ma informez despre gradinamax , cu toate ca netul acum a devenit ca si lumina , nu am intrat sa citesc despre ei . Sunt niste neseriosi si dupa toate iti mai rad si in nas . Am cumparat niste trandafiri deosebiti in poze dar in realitate sunt toti Roz. Am trimis o groaza de mail-uri la ei , mi-au trimis raspuns , unul foarte scurt dupa care i-am sunat de cateva ori si imi spun sa le fac poze si sa le trimit , dupa o groaza de timp de asteptare sa infloreasca , zis si facut , dupa …imi spun sa astept pana la anul k atunci isi focalizeaza culoarea , dupa … ca daca vreau sa-i scot , sa aibe etichetele si impreuna cu factura sa-i trimit inapoi k imi trimit altii si sa platesc curierul k Parca era vina mea!!!!!! . Niste neseriosi , niste nemernici ordinari beneficiaza ca nu mai ai factura sau etichete , merg pe premiza ca suna omul de cate ori si dupa se lipseste si lor le prinde bine , banutii sunt in cont , noi ramanem cu niste plante oarecare de la ei si afacerea merge bine . spun ca isi trateaza clientii cu respect , daaaaa… se vede foarte mult respect , mai avea sa-mi spuna ca-si schimba culoare dupa cum bate vantul nu numai de la an la an .asta e , ne meritam soarta ca nu ne informam inainte .

    • Păcat că nu avem ce să facem mai mult ca să nu mai pățească și alții aceleași lucruri. Cei de la ANPC sunt ca și inexistenți, iar patronii fac bani mulți păcălind lumea să cumpere plante care nu au nicio legătură cu ce prezintă ei pe site.

  7. Ungureanu Gabriela says:

    Nu mai cumparati nimic de la Gradinamax,este o inselatorie!
    Am cumparat mai multi trandafiri care aratau foarte frumos pe pagina dar realitatea e fost dezastroasa,unii nici nu stiu ce sunt…sunt escroci.Le-am trimis poze cum aratau si mi-au spus sa am rabdare 1 an…o impertinenta iesita din comun.Chiar nu se poate face nimic?

  8. Elisabeta says:

    si eu am luat teapa .. am comandat vreo 15 butasi de trandafiri si doar unul s-a prins ceilalti erau uscati.

    • Îmi pare rău să aud asta. Din ce văd și pe Facebook se pare că sunt multe persoane care au fost înșelate de firma asta, Grădinamax… Dacă am găsi un avocat bun și am strânge suficiente persoane cred că ar trebui dați în judecată pentru înșelătorie.

      • stoica aron cimpeni alba says:

        cred ca si eu am fost inselat.Am cumparat de la ei 3 mini kivi/ unul este oarecum ok urmatorii doi sint vai de capul lor,amariti si etiolati.Am mai cumparat 3 hortensii de gradina vai de mama lor,una cu pureci pe frunze,toate firave,etiolate cu sanse minime de vietuire in interior,darmite in gradina,3 rododendroni de gradina unul este chiar ok,urmatorul asa si asa are un mugure viabil iar al treilea cred ca l/au luat de la gunoi de la o florarie.Sint agronom pensionar, cu timpul liber stau bine,si am fost si expert tehnic judiciar in domeniu, asa ca stiu si am responsabilitatea a cea ce scriu aici.Voi incerca sa salvez toate aceste plantute dar sint convins ca cel putin 5o% din ele vor muri.Cred ca voi face o plingere scrisa la OPC si una penala pentru inselatorie la parchet.Nu este normal ca in materialul promotional sa prezinti poze extraordinare,facute sau copiate de cine stie unde,fara a prezenta nici macar un mic detaliu despre cea ce vei primi tu, cumparator pentru banii pe care/i platesti.Voi pastra si factura si etichetele,si pozele facute in prezenta unor martori,si tehnologia aplicata in vederea salvarii plantutelor,transplantare in ghivece mai mari,ce spatiu voi folosi,ce amestec de pamint voi folosi,cu ce ph,cu analiza agrochimica,cu absolut tot ce trebuie pentru a proba activitatea infractionala a acestei firme neserioase si total neprofesioniste.Sper in acest sens in colaborare cu parchetul, cu politia dar si cu dumneavoastra cei inselati de acesti oameni.La momentul potrivit ve/ti fi contactati.

  9. CristianM. says:

    Gradina”Vax”, cea mai mare teapa pe care am luat-o pana acum. Clematitele m-au fermecat si am primit niste plante”oparite”, firave si galbejite una chiar uscata, se vedea ceva ca o tentativa de mugur. Nici nu stiu sa le mai pun in pamant sau nu?. Am luat si gladiole “grandi” cica si ele sunt atat de mici, sa nu fie gladiole pitice ca sa nu mai spun ca jumate de bulb e numarat ca unul intreg. Cu siguranta nu-si pierde nimeni timpul sa reclame la ANPC dar macar sa facem o petitie online sa fie interzisi de pe piata sa nu mai dea tepe si la altii.

  10. Mihaela says:

    Buna ziua. Si eu ma numar printre cei pacaliti si tratati fara respect de cei de la GradinaMax. O parte din plantele cumparate toamna la promotie, erau in repaos vevetativ, de abia acum primavara s-a vazut ca plantele erau anemice si unele moarte. Am postat la ei pe facebook si au sters imediat comentariul. Apoi am postat din contul meu de facebook. Ar trebui sa se stranga cei nemultumiti de firma asta si sa se faca o sesizare cu nume, adrese de mail , nemultumirea, poate asa, ANPC o sa ia in cosiderare situatia!

  11. Mihaela says:

    Am gasit o petitie online ce se poate semna de catre toti cei nemultumiti de produsele de la GradinaMax.Poate se autosesizeaza totusi si ANPC ul ca doar nu sunt 48 de persoane semnatare de neluat in considerare!
    https://www.petitieonline.com/grdina_max_-_o_ineltorie?uv=14495857

  12. Ali says:

    Gradina Max ???? Hmmmm…… Mortii mamei lor de excroci si tepari care vand lemne moarte si cepuri spunand ca sunt arbusti sau flori sau plante ornamentale…. Ce le-as bombarda sediul cu niste cioate si capul la maimutele alea manglitoare tari in clanta care vand lemne simple cu pret de pret! Mai muncesti si degeaba sa le plantezi. Norocul lor e ca sunt faoarte departe de mine!

  13. Horia says:

    Am fost inspirat si am dat un telefon la firma dupa ce am facut comanda. Parca ar vinde rulmenti, mi-au spus ca imi trimit cartofii dupa data de 1 mai. Le-am trimis mail sa anuleze comanda. La ei comanda minima e de 120 lei. Foarte obraznica cotoarba de la telefon.

  14. Furdui Constanta says:

    Off! Cate comentarii!…Daca ma informam nu cumparam nici macar de un leu. Plantele comandate, de 185 lei, nu sunt ce ar trebui sa fie, au venit niste betisoare si cand am scris despre problema si am trimis si foto in ziua primirii coletului, tipa – Maria – imi zice sa le pun in pamant, sa le ud si dupa 3-4 saptamani sa revin. Nu am asteptat atat, ci am trimis poze si factura…si…Surpriza! Imi zice sa le ud si sa astept 3-4 saptamani. I-am spus ca de udat nu se pune problema ca a plouat 3-4 zile la rand si eu vreau sa-mi trimita plantele vii, nu marte. Pe site-ul lor scrie sa trimiti fotografii cu plantele uscate si iti trimit inapoi, pe cheltuiala lor, alte plante. Astazi imi scrie sa le trimit plantele cu etichete, factura + proces verbal. Maine vine curierul si trimit retur. Sa vedem daca imi trimit plantele.

  15. Monica Pupaza says:

    Oare de ce nu am citit si eu comentariile inainte de a comanda ? Tot ce se spune aici e adevarat !Am comandat 2 magnolii black tulip si una susan dupa pozele de la reclame,zici ca sunt paie de suc ce e drept frumos ambalate dar atat !Nu cred ca rezista nici 30 de zile !Bani aruncati in vant !Bete de 5 cm!

  16. Ella says:

    Alta data voi face research cum trebuie, regret tare comenzile făcute la ei…
    Pe lângă ca cei de la costumer care sunt niște mârlani, plantele sunt fie uscate, fie mucegăite.
    Ma Mir cum de naiba mai exista pe piața, atâția oameni pacăliți pe bani grei și ANPC ul nu s a sesizat.
    Am semnat și eu petiția.

  17. danutza says:

    tepari!! comanzi flori, primesti gunoi!

  18. Vice says:

    Tepari putin spus, am primit ghiveci gol si plante uscate care nu mai fusesera udate de zile bune in schimb au un site f f bine pus la punct colorat si diversificat (nu exista toate plantele prezentate), am gresit ca nu am citit pareri despre ei.

  19. Anais says:

    Atentie, Aveți Grijă! Gradinamax trimite Gunoaie, Plante Moarte si Uscate…Pacat de ele! Îmi Vreau Banii Înapoi, Să Le Fie Rușine!!!

  20. Winnicki Constanta says:

    Am luat cea mai mare pacaleala cu GRADINA MAX.Anul trecut am comandat trandafiri,am asteptat sa infloreasca si surpriza….Nu au fost culorile din comanda,unul este chiar un maces,in afara faptului ca tot ce a fost bonus ,bineinteles ca nu s-au prins.Si nu mi-a fost de ajuns,trebuia sa mai iau o teapa ca sa ma invat minte.Anul acesta am comandat 20 fire de vita de vie(struguri de masa,pentru o bolta).Si din nou surpriza…Din 20 de fire s-au prins 12,care oricum sunt asa de anemice incat nu stiu daca vor face rod vreodata.
    Asa ca una este pe site, si alta se livreaza.Nu recomand nimanui sa cumpere de la ei.

  21. mirela says:

    Asa este ,,sunt niste sarlatani..am facut comanda de trandafiri si nici unul nu e ce am comandat…au inflorit si sunt niste banalitati de trandafiri cumparati la pret de trandafiri englezesti!!

  22. abaza laurentiu says:

    imi pare rau ca nu am citit comentariile inainte de a face comanda.
    am comandat si am primit in aceasta primavara, dupa cca 2-3 saptamani de asteptare marfa comandata : trandafir urcator blue, clematis president, trandafiri teahibrid osiria si baccara black.
    ce am primit a reiesit dupa ce a trecut ceva timp : urcatorul blue a facut niste floricele mici galbui, osiria este o planta de ghiveci de cca. 15 cm cu flori mici rosii, black baccara unul nu s-a prins, clematis este altceva decat president. al doilea a dat niste flori albe similare a celor de maces.
    nise rebuturi, niste uscaturi.
    de unde ma tocau cu e-mailuri zi de zi, dupa ce am trimis un mesaj cu aceste observatii la trei adrese de e-mail ale lor, nu am mai primit niciun semn.
    o firma serioasa macar incercau ca iti explice ceva si sa isi ceara scuze.

  23. BABI says:

    Mi-au trimis efectiv niste cotoare. Produsele sunt execrabile. La pretul acesta puteam sa iau ,de ex.vorbesc de Hortensia inflorita cu 3-4 ramuri , nu cotor. Sunt foarte dezamagita.Efectiv isi batet joc de clienti. Eu pot sa consider ca am aruncat 221 lei. Am crezut si eu la fel ca un alt client, ca e o firma din Oradea si sunt seriosi, dar sunt fff dezamagita. Sunt curioasa dupa 90 zile cand toate plantele care mi le-au trimis, vor fi uscate, ce masuri vor lua. Ar trebui sa livreze alte produse. Trebui sa punem presiune pe ei pentru ca asa nu se poate.

  24. Boje says:

    Sunt revoltată și mă voi adresa APPC și sper sa nu rămână fără rezolvare.
    Am comandat înainte de Paște trandafiri in valoare de de peste 300 ron care erau niste plante prigăjite care nu aveau nimic cu ce e pe sait.
    In fine le_am plantat și am prins și ploi după , sau dezvoltat și au înflorit numai că, surpriza!
    Nici unul,dar nici macar 1nu este ce am comandat.
    Sunt niste ordinari care vor plăti pentru hoția pe fata la drumul mare.
    Cum mai funcționează aceasta firma? este strigător la cer!

  25. Maria says:

    Eu am cumpărat trandafiri foarte frumoși sunt acum păcat că nu pot trimite și o poză, realitatea este că trebuie să știi să îi îngrijești cum trebuie ,am cei mai frumoși trandafiri ,nu cred în comentariile de mai sus ,pui o plantă dar ai grijă de ea ,pământ bun și îngrășat și totul e ok .

    • ok, comentariile nu vrei să le crezi, dar nici ce scrie în articol nu e adevărat? Se pare că nu ai citit părțile în care scrie că plantele erau stricate de la început sau erau alte soiuri decât cele cumpărate și prezentate pe site.

    • Dan says:

      Puteti sa nu fiti de acord cu cea de sus dar eu va contrazic am comandat un trandafir urcator blue dream si am primit unul bordo visiniu.De asta ce ziceti stiu sa-l ingrijesc?Am comandat nectarin si am primit cais,diferenta mare nu?

    • Durneanu Florentina says:

      Mincinoaso! Esti dei lor! Nu credeti nimic din ce spune aceasta femeie!

    • Gelu says:

      Maria ești o mare, mare mincinoasă!!! Am cumpărat ZECI de butași de trandafiri, ZECI!!! Dintre acești trandafiri, foarte puțini au fost cei pe care i-am comandat, restul fiind roșii, sălbatici (măceși) sau nu au intrat în vegetație. În această primăvară, după primii boboci apăruți la trandafirii plantați toamna trecută, constat că sunt cu precădere roșii, deși am comandat cu totul alte culori. 7 butași nu au intrat în vegetație, dar nu pot fi înlocuiți pentru că nu mai sunt în termenul de garanție. La fel și anul trecut, mi-au fost înlocuiți mai mulți butași, mai puțin cei care nu au intrat în vegetație (mi-au fost înlocuiți cei care au fost altceva decât cei pe care i-am comandat și cei sălbatici) .
      În schimb, am cumpărat butași de trandafir de la SweetGarden (aproximativ 15 buc.), butași sănătoși, care au intrat toți în vegetație, la înflorire am constatat că sunt exact ca cei pe care i-am comandat și în prezent sunt foarte bine dezvoltați.
      Am tot comandat de la Grădinamax, deoarece au trandafiri ce nu prea se găsesc pe alte site-uri, dar din ce am constatat, acești trandafiri sunt doar în catalogul de prezentare al site-ului (la înflorire sunt majoritatea roșii) .
      De asemenea, am mai comandat diferite soiuri de căpșuni, stoloni foarte slab dezvoltați și în număr mai mic decât cel comandat (problemă soluționată ulterior prin primirea unor stoloni în completare și în plus câțiva) . Am comandat diferite soiuri de lilieci, zmeuri și brazi argintii. Toți aceștia nu s-au prins, plantele la livrare fiind foarte slab dezvoltate, unele dintre ele fiind ca niște bețe uscate.
      Am comandat și soiuri de bujori, altele decât cele comune (roșii, roz sau albe). Rizomii de bujori fiind foarte mici, s-au dezvoltat foarte greu, iar bujorii au înflorit în al treilea an ( unii dintre ei, mai sunt și care nu au înflorit). La înflorire, am constatat că sunt bujori roșii, cu totul altceva decât cei pe care i-am comandat.
      Am cumpărat rizomi de bujori și de la Gradina Moșului, iar la înflorire bujorii au fost exact ca cei pe care i-am comandat.
      În concluzie, Grădinamax este un site care înșală clienții, toate produsele sunt de o calitate îndoielnică și drept urmare sunt slabe șanse să intre în vegetație sau sunt cu totul alte produse decât cele prezentate în fotografii.

  26. adrian ungureanu says:

    o firma de excroci/am comandat 3 ani trandafiri albastrii si mi-au trimis cu totul alceva /mincinosi/excroci / nici nu vreau sa mai aud /la toti le recomand /FERITI-VA DE GRADINA MAX/

  27. Lorex says:

    Si eu am luat teapa cu Gradina MAX…neseriosi total. Le-am aratat poze cu marfa primita intr-o stare deplorabila si au sustinut ca e in regula, sa astept ca isi revin. In poze arata ceva, in realitate primesti niste betisoare “parfumate” mai mult moarte decat vii. Mai au si tupeul sa-mi trimita reclame pe contul privat de fb, de pe care le-am scris sa ma plang de marfa lor de doi lei…

  28. MARY says:

    TREBUIE sa le dam o lectie !!!! COMANDATI CAT MAI MULTE PRODUSE PE ADRESE FICTIVE !!! LUA-AR NAIBA DE IMPOSTORI !!!

  29. Diana says:

    Bună ziua,

    În primul rând, dorim să vă mulțumim pentru feedback, chiar dacă vă exprimați, mai mult sau mai puţin obiectiv, nemulțumirea legată de experinţa cu magazinul nostru online. Pentru noi, urmărirea acestei discuții este o experiență constructivă și apreciem că ați acordat timp și atenție ridicării unor probleme pertinente.

    Imaginile produselor expuse în magazinul nostru online, sunt cu titlu de prezentare şi înfăţişează planta la maturitate, în urma unei plantări şi îngrijiri corespunzătoare. Dezvoltarea produselor ține și de modul de plantare și îngrijire post-vânzare, de aceea invitam clientii sa respecte recomandarile de plantare gratuite, ce insotesc fiecare colet. Din discuții am observat că cea mai mai mare parte a celor care au exprimat păreri aici, au cunoştinţe de agronomie şi horticultură, ca urmare, cunosc diferiții factori variabili de mediu, de plantare şi de îngrijire, care influențează pozitiv sau negativ supraviețuirea și dezvoltarea unei plante.

    Totuşi, diferențe între produsul comandat și cel recepționat, pot surveni şi datorită erorii umane, în timpul procesului de împachetare a comenzii. Obiectivul nostru este satisfacţia şi fidelizarea clientului, iar pentru ca fiecare client să fie mulțumit de achizițiile făcute, putem să înlocuim în mod gratuit, produsele sesizate ca fiind neconforme sau poate opta pentru restituirea contravalorii acestora. Toate produsele noastre sunt acoperite de “Garanția 100%” (despre care găsiți informații complete aici: https://gradinamax.ro/garantia), tocmai pentru a putea remedia rapid orice problemă legată de integritatea produsului recepţionat. Fiecare comandă este ambalată individual și verificată cu atenție, dar, într-adevăr, pot apărea situații neplăcute în timpul procesului de francare şi expediere. Suntem deschişi spre dialog și vă oferim toată disponibilitatea operatorilor noştri pentru rezolvarea acestor situaţii, într-un mod cât mai benefic pentru client.

    Vă asigurăm de bunele noastre intenții şi facem toate eforturile pentru remedierea problemelor ivite sau semnalate, precum și demersuri insistente în asigurarea calității produselor şi a serviciilor noastre.

    Aşadar, vă rugăm sa ne furnizaţi numărul de comandă sau numele pe care a fost înregistrată, în vederea soluționării reclamației. Sperăm că această situație neplăcută nu va afecta colaborarea noastră în viitor!

    Pentru orice problemă sau detalii suplimentare, serviciul nostru de relații cu clienții vă stă la dispoziție.

    Vă mulțumim și ne cerem scuze pentru neplăcerile create.
    Cu respect, Diana – Șef Serviciu Relații Clienți

  30. Sima says:

    Respect pt clienti inseamna sa_ti dai numele intreg, sa nu trimiti marfa uscata si sa ai puterea sa recunosti! Daca il faci pe client prost, susținând ca produsul nu e uscat, inseamna ca esti incompetent si lipsit de respect! Nu mai cumparam niciodata nici noi, nici prietenii si cunoscutii nostri de la Gradina Max!!

  31. Daniel says:

    Gradina Max mare țeapă am comandat acum 3ani vița de vie de masă și a ieșit o vița care are boabele cât bobu de mazăre am comandat zmeură și au început să iasă mărăcini.

  32. valexandru says:

    eu comand de mai multi ani . Plantez si fac si cadou. Nu am avut probleme. Acum comand columnari . Sper sa fie bine. Nu cred ca pana acum am avut doar noroc. Gradina Ma, va rog sa-mi trimiteti ce trebuie fiindca eu sunt foarte violenta cand isi bate cineva joc de mine…

  33. Gheorghe Iordache says:

    Bine ca am citit mai tîrziu, decît niciodată,dar pînă nu te frigi nu esti atent,avem de gînd să fac comanda de .multe produse ca bine arata in poza,dar se pare ca rămîi cu poza si buza fripta

  34. Trifina says:

    Da dezamagita complet de pachet capsunele uscate si florile mici si galbene sa nu spun uscate va rog nu mai cumpărați e o minciună Ffff mare

  35. Socolescu says:

    TEAPA…MAREEE!

  36. Baciu says:

    Excroci ordinari,înșelătorii…am cumpărat anul trecut 4 kaki dar erau uscați cred ca erau scoși din pamint de 2 ani. I-am plantat anul trecut sintem in 2020 18 04 2020 dar nimic ,i-am plantat ca la carte rezultat zero,eu abundente peste 90 pomi…

  37. popescu eugenia says:

    am primit comanda…dezagire totala.
    nu am citit inaite …acum este tarziu .nu mai comand niciodata .
    am primit un bat mic si firav (frumos ambalat ) …cica este pom!!!
    o floare mica ,mica …nu stiu ce este ! 3 frunze si atat !
    comanda de peste 200lei si intr-o cutie mare niste bete….eu nu prea comand on line dar tinand cont de aceasta perioda … ce sa fac si eu?!! am aruncat 200lei pe geam

  38. Marius says:

    Am comanda la gradinamax 5 buc glicina de 20-30 cm /bucata ( wisterya ) . Nu mi-au dat niciun semn ca ar fi receptionat comanda , am sunat la acel numar afisat pe site , la care nu a raspuns nimeni si surpriza : in 5 zile vine comanda ( pe care am achitat-o anticipat cu cardul ) : in loc de 5 bucati comandate erau doar 4 bucati , amarate, sfrijite de 4-5 cm /buc . Va rog nu comandati la gradinamax !!! Sunt neseriosi si neprofesionisti . Ii voi reclama la protectia consumatorului .

  39. Daniella Dragomir says:

    MARE DEZAMĂGIRE!!! Am comandat 2 pomi columnari. nectarinul are ceva frunze și a fost livrat intr-un ghiveci cu pământ. În schimb prunul este un băț uscat, fără nici o frunză, pus într-o pungă neagră de gunoi.Am încercat să sun la numărul lor de telefon și este ocupat. Am încercat să pun o reclamație pe formularul lor și este blocat. CE TEAPĂ! O să le fac „reclamă” tuturor cunoștințelor ca să nu mai pățească și alții la fel. Prostia se plătește.

  40. Angheluta Constantin says:

    Astăzi am primit coletul. O cutie carton de 1,70 m se 2 puișori de kaki de 1 m cu tot cu pământ. Fata de reclama sunt dezamăgit total. Nu înțeleg nimic, am dat comanda săptămâna trecută și abia astăzi l-am primit. Bineînțeles după ce am dat talefon. Nu era de așteptat sa fiu informat. Sunt total neserioși, nu recomand la nimeni. Ii voi reclama la protecția consumatorului.

    • Aurelia Tatomir says:

      Am primit la o comanda de 600 lei numai bețe uscate. Cum sa procedez pentru a i reclama.?

  41. Aurelia Tatomir says:

    Am primit la o comanda de 600 lei numai bețe uscate.

  42. Aurelia Tatomir says:

    Mi au trimis doar niște bețe uscate.

  43. Aurelia Tatomir says:

    Cum sa procedez pentru a i reclama?

  44. Carmen Buta says:

    Si eu am avut o experienta urata cu ei Am primit 2 caprifoi si un molid ucat.I am plantat,dar bineinteles ca s au usvat.Le am trimis poze si daca vreau banii inapoi ,ma pun sa platesc transportul de parca am eu vreo vina.

  45. Carmen Buta says:

    Aveti i rubrica la ei, cred ,ANPC.

  46. Popescu Marian (altul ceva mai fraier) says:

    Comandat in 11.04.2019 mai multe tipuri de ciuperci, doua tipuri de trandafir – ABRACADABRA si BLACK BACCARA precum si niste zmeura.
    Ciupercile le-am impartit cu un prieten care a mai pus asa ceva a luat in serios toata chestia si a facut totul ca in instructiuni folosind lemn de fag (ceva mai gros), eu am folosit mesteacan (asta aveam in curte), rezultatele au fost spectaculoase, NU A IESIT NICI MACAR 1 CIUPERCA, nici o problema, oricum asteptasem vreo 7 luni .
    Trandafirii destul de firavi (dar ok) s-au prins si dupa 3 luni au inflorit . Avand in vedere ca nu prea aduceau cu ce am comandat, Theahibrid este o moda de trandafiri cu tulpina viguroasa, ce am primit eu chiar si acum dupa 1 an este destul de firava iar despre culoarea florilor nu are rost sa discutam, nici macar nu aduce cu ce trebuia sa fie, in consecinta cuprins de o manie proletara si neavand chef de tribunal (comanda a fost pe firma iar cei de la protectia consumatorului protejaza doar consumatorul persoana fizica) i-am contactat pe furnizori in data de 13.07.2019, dupa 3 zile am primit raspunsul urmator
    Bună ziua,
    “Ne pare rău, dar reclamația ta nu poate fi soluționată – produsele reclamate nu dispun de etichetele de tip brățară sau etichetele autoadezive de identificare și factura aferentă comenzii tale. Condițiile garanției sunt detaliate pe site și le poți vizualiza la următoarea adresă https://gradinamax.ro/garantia.
    Cu respect, Mirela – Șef Serviciu Asistență și Reclamații ”
    Despre zmeura numai de bine, este de culoare standard (trebuiau sa fie 3 culori) si dimensiune de padure, daca ar avea si gust ar fii aproape ok.
    Concluzie – VOI COMANDA SI PE PERSOANA FIZICA VOI INGRIJI CU MARE RESPONSABILITATE SI MULTE POZE PRODUSELE PRIMITE , dupa care voi depune plangere la ANPC peste tot unde ma pot inregistra

  47. Carmen Buta says:

    Eu am depus astazi reclamatie la ANPC.Mi s a inregistrat reclamatia.Sa vedem cum o s o rezolve.

  48. Ursache Constantin says:

    Dacă vrei sa iei o teapa trebuie neaparat sa te adresezi celor de la Grădinamax. Din treisprezece butasi de zmeur au făcut frunze doar 3 (trei) iar din 6 agrisi are frunze doar unul. Când le-am semnalat situația mi-au cerut factura de cumpărare (deși aveau si ei un exemplar), când le-am dat factura au vrut si etichetele si un proces verbal cu plantele care nu s-au prins expedierea acestora la Oradea si abia apoi or vedea ei ce soluție se aplica. TEAPA, TEAPA, TEAPA!

  49. Carmen Buta says:

    Buna seara ! Dupa sesizarea facuta la ANPC ,am rezolvat problema.

  50. David says:

    Și eu sunt printre cei care și.au luat țeapă de la gradinamax. Trei arțari japonezi, toți uscați. Preturile exagerat de mari. Nu recomand

  51. Mihai says:

    Cei mai mari ticăloși profită de încrederea oamenilor cu bun simț și cu încredere.Am cumpărat de la ei trei setul de trei plante afin siberian și un kiwi toate planetele sunt sub orice critică

  52. Adrian says:

    Cartofi de samanta

  53. Adrian says:

    Cartofi de samanta

  54. Adrian says:

    Am cumparat cartofi de samanta, mov si rosii. Nu au rasarit. I-am dezgropat dupa o luna si am vazut ca nu erau incoltiti. Am aflat ca asta se intampla cand cartofii au fost tratati antiincoltire.Evident nu sunt buni pentru samanta.
    Am avut si alte nemultumiri dar asta e o teapa ordinara.

  55. DRĂGĂNESCU CEZAR says:

    Cu factura nr. 137549/28.04.2020 am primit la solicitarea mea 5 buc. ras. trandafiri Teahibrid Black Baccara și 6 buc. ras. trandafiri Teahibrid Osiria în valoare totală de 294,92 lei.
    Cu toate că i – am plantat respectând cu rigurozitate sfaturile și recomandările transmise de furnizor, am avut surpriza neplăcută să constat că s – au prins numai 3 buc Baccara și 2 buc Osiria.
    Este bine să rețină că prin mine au mai pierdut un client.

  56. DRĂGĂNESCU CEZAR says:

    Cu factura nr. 137549/28.04.2020 am primit la solicitarea mea 5 buc. ras. trandafiri Teahibrid Black Baccara și 6 buc. ras. trandafiri Teahibrid Osiria în valoare totală de 294,92 lei.
    Cu toate că i – am plantat respectând cu rigurozitate sfaturile și recomandările transmise de furnizor, am avut surpriza neplăcută să constat că s – au prins numai 3 buc Baccara și 2 buc Osiria.
    Este bine să rețină că prin mine au mai pierdut un client.

  57. Manu says:

    Din păcate tot ce am citit este adevărat .Stau foarte bine la capitolul :TEAPA
    Plantele comandate sunt ff mici ,ofilite ,deteriorate .Gasesc răspunsuri la toate reclamațiile, astfel încât sa nu primesti nimic .Pozele de pe site sunt PHOTOSHOP.
    NU CUMPĂRAȚI DE PE ACET SITE !

  58. Gelu says:

    Grădinamax, un magazin on-line care înșală clienții. Am cumpărat ZECI de butași de trandafiri, ZECI!!! Dintre acești trandafiri, foarte puțini au fost cei pe care i-am comandat, restul fiind roșii, sălbatici (măceși) sau nu au intrat în vegetație. În această primăvară, după primii boboci apăruți la trandafirii plantați toamna trecută, constat că sunt cu precădere roșii, deși am comandat cu totul alte culori. 7 butași nu au intrat în vegetație, dar nu pot fi înlocuiți pentru că nu mai sunt în termenul de garanție. La fel și anul trecut, mi-au fost înlocuiți mai mulți butași, mai puțin cei care nu au intrat în vegetație (mi-au fost înlocuiți cei care au fost altceva decât cei pe care i-am comandat și cei sălbatici) .
    În schimb, am cumpărat butași de trandafir de la SweetGarden (aproximativ 15 buc.), butași sănătoși, care au intrat toți în vegetație, la înflorire am constatat că sunt exact ca cei pe care i-am comandat și în prezent sunt foarte bine dezvoltați.
    Am tot comandat de la Grădinamax, deoarece au trandafiri ce nu prea se găsesc pe alte site-uri, dar din ce am constatat, acești trandafiri sunt doar în catalogul de prezentare al site-ului (la înflorire sunt majoritatea roșii) .
    De asemenea, am mai comandat diferite soiuri de căpșuni, stoloni foarte slab dezvoltați și în număr mai mic decât cel comandat (problemă soluționată ulterior prin primirea unor stoloni în completare și în plus câțiva) . Am comandat diferite soiuri de lilieci, zmeuri și brazi argintii. Toți aceștia nu s-au prins, plantele la livrare fiind foarte slab dezvoltate, unele dintre ele fiind ca niște bețe uscate.
    Am comandat și soiuri de bujori, altele decât cele comune (roșii, roz sau albe). Rizomii de bujori fiind foarte mici, s-au dezvoltat foarte greu, iar bujorii au înflorit în al treilea an ( unii dintre ei, mai sunt și care nu au înflorit). La înflorire, am constatat că sunt bujori roșii, cu totul altceva decât cei pe care i-am comandat.
    Am cumpărat rizomi de bujori și de la Gradina Moșului, iar la înflorire bujorii au fost exact ca cei pe care i-am comandat.
    În concluzie, Grădinamax este un site care înșală clienții, toate produsele sunt de o calitate îndoielnică și drept urmare sunt slabe șanse să intre în vegetație sau sunt cu totul alte produse decât cele prezentate în fotografii.

  59. Afloarei says:

    Sunt niste nemernici,din ce am cumpărat de la ei in special, butași de trandafiri, nici unul nu corespunde,niste mizerii,trandafirii ce ii cumpărăm de la ei îi găsim pe piata cu 6-7roni,rușine să vă fie nu cumpărați că luați o mare țeapa ca și mine, și ca mulți alții clienți.Nu recomand nimănui, cheltuim o grămadă de bani pe mizeriile lor nu sunt serioși,mi-au trimis alte culori nu soiurile comandate de mine.

  60. Mirela says:

    Am comandat în toamnă trei trandafiri. Toți trei s-au prins dar acum două săptămâni când au înflorit mi-a venit să-i împușc pe nenorociții de la această grădină . nici pe departe nu seamănă cu ceea ce am comandat

  61. Daniel says:

    Am comandat mai multe soiuri de plante si arbusti ( 2 comenzi) si doar de neplaceri am avut parte. Am luat 1 liliac, s-a uscat rapid, 2 afini ( unul s-a uscat), vreo 30 de capsuni(6 soiuri a cate 5 din care cateva bucati au ajuns cu radacinile mucigaite), in total vreo 10 s-au prins si cand au inceput sa creasca, am constat cu stupoare ca e acelasi soi de capsune( pare ceva salbatic, de 5 ori mai mic decat in poze), 2 soiuri de fragi (1 s-a prins si astept sa vad ce e de capul lui), 3 soiuri de muri( doar unul s-a prins si asta pare ca nu o mai duce mult), 1 zmeura( s-a uscat), 1 azalee rosie ( dar care la fel a inflorit mov si nu rosu…), 2 trandafiri teahibrizi osiria si blue parfume( mare teapa si aici – au inflorit ambii culoarea alba simpla..), 4 soiuri de vita de vie( miracol ca s-au prins toti 4 butasii, dar astept cu nerabdare sa infloreasca si sa faca struguri – probabil la anul – sa vad daca macar unul corespunde), 1 pom stafide + 1 mini kiwi( s-au prins, dar nu au inflorit inca) + alte soiuri de flori ( frezie si ranunculus + cytisus burkwood + iasomie + brumarele) care inca nu s-au prins / inflorit.

  62. Lixandru alexandra says:

    După ce m am lăudat cunoscuților ca detin acest minunat trandafir albastru din poza, s a dovedit că este un banal frez……
    Am sunat la gradinamax ca sa le spun ca de fapt culoarea nu este cea dorita, dna care mi a răspuns mi a spus că este altoiul de vina…ca nu a prins! O mare minciună….mai ales pentru aceia care stiu cate ceva despre altoire! Mi a spus sa trimit pe mail ul firmei poza cu trandafirul si eticheta! Toti trandafiri aceștia au o eticheta ,daca nu o păstrezi…nu poti sa dovedești că ai comandat albastru! Sun inapoi după ce am văzut că de fapt nu mai aveam eticheta de la cel albastru,ci doar de la vreo 3 din tot ce comandasem! Mi s a spus că dacă nu mai am eticheta ,atunci sa trimit copia mail lui de confirmare…..verific mail ul , nicio confirmare a comenzii!? Probabil ca la aceste comenzi cu trandafiri albaștri au grija sa nu trimita mail de confirmare a comenzii! Rusineeee …..feriți va de această firmă!

  63. Marian B. says:

    Ma alatur si eu marelui grup de pacaliti de Gradinamax.
    Eu am luat in primavara 2017 produse la “promotie” de la ei, astfel:
    – Mur Gigant (50 lei bucata), Păr columnar Decora (60 lei), castravete amar (130 lei), Căpşuni Recolte record, set de 3 soiuri ( 200 lei / 30 buc), Set de Viță de vie fără sâmburi de 3 soiuri (125 lei / 6 buc) +alt set de 6 bucati, plus alte cateva maruntisuri.
    Dintre toate produsele pe care le-am luat, mi s-au prins aproape toate capsunile dar 1) nu este absolut nici o diferenta intre ele desi am luat soiuri total diferite, 2)sunt micute nicidecum productii record si 3) nu se inmultesc stolonii, chiar au inceput sa dispara desi au conditii optime. Mi s-au mai prins 3 butasi de vie (din 12) dar au ramas rahitici asa cum i-am primit, adica erau de lungime max 10-12 cm cu tot cu paharele in care aveau radacinile. Acum, dupa 3 ani, cele 3 vite de vie au dimensiuni de aproximativ 5, 20 si 40 cm. Celelalalte plante s-au uscat toate sau nu au iesit deloc.
    S-ar putea spune ca nu ma am stiut sa le plantez si ingrijesc, dar am plantat si de la alti productari diverse plante (pomi, vita de vie, arbusti) si am avut rata de succes de peste 90%.
    Concluzie: GRADINAMAX=TEAPA MAXIMA.

  64. Zsu says:

    Am comandat diferite soiuri de hortensii. Din 6 ghivece, unul singur era in regula, restul plantelor ori uscate, ori rupte sau putrezite. Am trimis poze, nu am primit nici un raspuns. Ecscroci. Nu mai cumpar niciodata.

  65. Florea Luminita says:

    Din pacate sunt la fel de dezamagita de produsele furnizate de Gradina Max ca si voi. Agrisi fara spini 3 soiuri niciunul nu s-a prins, Zmeur 4 soiuri doar unul incepe sa intre in vegetatie restul de 3 nu s-au prins. Trandafiri teahibrid sau catarator, bleu si/sau green, nu s-au prins, celelalte soiuri nu sunt nici pe departe corespunzatoare cu pozele afisate pe site. Cand am facut sesizare, raspunsul lor s-a limitat la faptul ca produsele nu mai sunt in perioada de garantie (90 zile). Produsele au fost achizitionate intre 15 oct.-15 noi. 2019. In ianuarie – februarie 2020 ar trebui sa inmugureasca, conform viziunii lor?!

  66. radita says:

    am cumparat trandafiri ,sunt sub orice critica in loc de culoarea comandata au iesit trandafiri salbatici si nu corespund deloc culorii am cumparat si pt alta persoana in total 20 de trandafiri .sunteti excroci in afara de asta nu am ce comenta paguba mi o asum dar sa va fie rusine

  67. Anghel says:

    Sunt din Constznta si vreau sa va zic ca in 2018 am luat vita de vie si am constatat in 2019 cand au iesit primele boabe de struguri ca nu este soiul cumparat. Am luat niste srarpituri de struguri, doar in poza erau de masa. Am luat acum in luna mai 2020 si rasaduri de clematite si am primit ghivecele cu plante uscate. E o mare teapa.

  68. Maddy says:

    Bună, și eu am pățit-o cu ei ,am comandat anumiți trandafiri și ei mi-au trimis altceva!Nu recomand!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.