Nu mancati la Casa Magica!

Daca vreti sa mancati prost mergeti la restaurantul Casa Magica din Busteni, doar aici aveti sansa de a avea parte de cea mai proasta mancare! De ce spun asta? Pai hai sa incepem cu inceputul. Dupa ce am terminat stagiul Kung Fu de la Moeciu de sus, am hotarat sa mergem sa mancam, iar cineva din grupul de 14 oameni ne-a sugerat sa mergem sa infulecam in Busteni, la Casa Magica.

Ajungem in prea-vestitul restaurant (care e si vila), asteptam meniurile, dar dupa ce asteptam vreo 10 minute, se ridica o fata din grupul nostru si ni le aduce. Vine chelnerul si dam comanda: 7 pizza, pulpa de pui in ceaun cu cartofi, spaghete cu nu stiu ce, clatite si papanasi.

Ghici ce ne-a servit prima data si cam in cat timp? Prima data a venit un papanas, cald si delicios, iar mai apoi au aterizat si spaghetele. Spaghetele au fost naspa rau de tot, adica ceva gen spaghete fierte si ceva sos pe ele (citez din ceea ce a spun persoana care le-a mancat).

Acum vine partea si mai naspa. Am asteptat 1 ora pana sa vina prima pizza, timp in care noi salivam uitandu-ne la unicul papanas si la spaghetele fara gust. Dupa inca 10 minute mai vin 3 pizza si lumea incepe sa manance, imprumutand cate o felie de pizza in stanga si dreapta, in incercarea de a mai domoli foamea acelora nepastuiti si nefericiti. Incepem sa ne intrebam de ce ii zice Casa Magica, ce o fi asa magic la ea?

Dupa inca 15 minute vine a 5-a pizza + pulpa de pui, pulpa atoasa si tare la piatra, iute ca sageata… Baiatul care a comandat pulpa si-a bagat piciorul in ea si a inceput sa injure printre dinti. Feliile de pizza continua sa fie imprumutate persoanelor care inca n-au primit ceea ce au comandat.

Stupoare, vine chelnerul sa ne intrebe daca mai dorim ceva si noi ramanem masca! Pai stiti, mai trebuie sa aduceti 2 pizza, erau 7 in total si ne-ati adus doar 5. Chelnerul se uita pe nota si zice ca a scris 5 pizza, dar nu e nicio problema, mai da comanda pentru 2. Cum dracu nu e o problema? MAI TREBUIE SA ASTEPTAM INCA 20 minute pentru 2 pizza!!!

Asa, fuck the pizza, hai sa va spun de papanasi. Erau reci, tari si mai mult ca sigur erau de la alta comanda. Ne-a mai adus in plus, fata de ceea ce cerusem, 1 portie de clatite si 2 portii de papanasi :), cred ca erau in loc de cele 2 pizza. A trebuit sa refuzam cei 2 papanasi pentru ca erau cauciuc cu gem de visine si noi nu dorim sa mancam mai mult cauciuc.

Asadar, in recapitulare, am asteptat peste 1 ora ca sa vina toata comanda, mancarea a fost nasoala, deci o experienta total neplacuta in restaurantul Casa Magica din Busteni. Poate ca era un singur bucatar pe tura, poate ca bucatarii au consumat ciuperci magice, insa un lucru e sigur: MANCAREA A FOST DE TOT RAHATUL!

You may also like...

9 Responses

  1. Postolache Irene says:

    Cuvintele sunt de prisos,dar necesare.Nici o scuza nu are valoare si nici faptul ca era ultima zi obositoare a unui sfarsit de sezon.Mii de scuze pentru servirea absolut inadmisibila.Lupta cu oamenii pe care nu-i poti supraveghea continuu si care inca mai cred ca “merge si asa “este cea mai mare problema a noastra,nu concepem ca sa sufere clientii din aceasta cauza.Vom lua masurile interne necesare.Inca o data,scuzele noastre si speram sa ne mai acordati o sansa,sa ne acordati increderea de a ne mai fi oaspeti in viitor.

    • Va multumesc pentru raspuns si doresc sa va spun ca eu nu mai mancasem papanasi si as fi dorit sa am o experienta pozitiva din care sa raman cu ideea ca papanasii sunt buni.

      Ceea ce ar trebui schimbat pentru a functiona mai bine:

      chelnerii sa fie mai atenti, iar daca sunt nelamuriri sa mai intrebe pana comanda este preluata corect
      sa fie mai multi bucatari in zilele cu clienti multi
      sa nu serviti mancare reincalzita, mai bine cresteti preturile cu 1 leu pentru a nu iesi in pierdere cu mancarea aruncata.
      sa aveti ciorba tot timpul (noi am fi vrut si ciorba, dar nu era)

    • the_dragon says:

      Am facut parte din acel grup de persoane care au servit masa de seara la Casa Magica. Intr-adevar ce sustine Marian mai sus pot confirma cu tarie. Insa sfaturi nu mi se par potrivite – noi (cunoscandu-l destul de bine pe Marian) nu avem experienta in acest domeniu.
      Ne-ar fi placut totusi sa fim serviti decent si fara incidente insa la un numar destul de mare de persoane, erori de acest gen sun frecvente – insa nu este o scuza.
      Cu greu ii vom convinge pe colegii nostrii de antrenament sa revina la restaurantul dvs, cu toate ca am beneficiat de preturi foarte bune.Cu exceptia bauturilor (ceva mai scumpe decat in Bucuresti).
      Va multumim totusi pentru interes si as vrea sa intelegeti ca tot acest demers este pentru imbunatatirea serviciilor.
      Speram sa apreciati feedback-ul nostru.

      • Postolache Irene says:

        Ospatarul care a servit la masa este nou la noi.Un singur nepriceput distruge munca tuturor,deoarece incurca si bucataria,comenzile gresite provoaca greseli si in bucatarie,a se vedea papanasii,care,deja preparati au asteptat incalziti incontinuu inca un sfert de ora pentru a fi serviti,asa ca s-au uscat si s-au intarit.Papanasii sunt buni,dar serviti pe loc…
        Facem parte din categoria celor care doresc sa-si imbunatateasca serviciile,acest avertisment ne-a lamurit complet asupra aptitudinilor de ospatar ale angajatului nostru.

      • Maria says:

        Madam Irene dar spaghetele tot de bietul ospatar erau facute? Ce usor aruncati vina pe unii angajati si ii protejati pe ceilalti….papanasul a ajuns primul, oare de ce a fost reincalzit de atatea ori? Nu trebuia sa fie proaspat? Cu asa raspunsuri din partea ta imi e clar ca nu imi doresc sa trec pe la voi…

      • Postolache Irene says:

        Draga Maria,suntem oameni civilizati si politicosi,asa ca nu discutam cu “madam”.Expresia apartine altui stabiliment,sau colt de piata.
        Nimeni nu protejeaza pe nimeni,intr-o echipa toti trebuie sa-si faca treaba,altfel se strica totul.Nu este treaba dumneavoastra cum conduc afacerea,dar va grabiti sa va spuneti parerea.Nu sunteti obligata sa mancati la noi.Nimeni nu este obligat,in general ma abtin sa aplic etichete si pretentii de Ritz unui amarat de restaurant de doua stele dupa o singura experienta.

      • Maria says:

        Stimata doamna, aparent nu cunoasteti suficient de bine limba romana. “Madam” nu este un apelativ de colt de piata cum considerati dumneavoastra, nu stiu unde ati crescut sau ce educatie ati primit. Acest apelativ se folosea si inca se foloseste pentru doamne stimabile( vedeti va rog http://en.wikipedia.org/wiki/Madam ; http://www.thefreedictionary.com/Madam ). Imi cer scuze ca am irosit un apelativ mult prea sofisticat pentru dvs., aparent nu il puteti intelege. Limbajul de strada nu imi este familiar dar ni l-ati deslusit dvs., se pare ca stiti mai multe despre el decat mine.
        Revenind la restaurantul dvs. “amarat” si “de doua stele” va informez ca ESTE treaba clientilor cum va conduceti dvs. afacerea atata timp cat ne priveste direct. Pentru asta exista si Protectia Consumatorului(in cazul in care nu ati aflat). Felul in care va conduceti dvs. afacerea afecteaza in mod direct orice client va calca pragul, de la servire si personal pana la calitatea mancarii servite. Daca standardele dvs. sunt joase acest lucru va afecta impresia pe care o lasati clientilor iar acestia nu vor reveni, ba mai mult va vor face reclama proasta oriunde si oricui. Aparent dvs. doriti sa mentineti aceste standarde joase deoarece nu vad nicio urma de a dori sa imbunatatiti ceva( “Nu sunteti obligata sa mancati la noi.Nimeni nu este obligat,in general ma abtin sa aplic etichete si pretentii de Ritz unui amarat de restaurant de doua stele dupa o singura experienta.”). Acesta atitudine a dvs. fata de clienti si fata de critica primita va defavorizeaza enorm. Ar trebui sa apreciati orice comentariu primiti deoarece orice parere primita va poate ajuta sa prosperati in aceasta afacere.
        Un lucru pe care ar fi trebuit sa il stiti si sa il spuneti si bucatarului dvs. este ca unele preparate se prepara LA COMANDA si nu dinainte. Reincalzite, multe alimente se intaresc si isi pierd proprietatile initiale(cum au fost papanasii). Intentia comentariului meu era de a va face sa realizati ca aruncati vina pe cine nu trebuie iar acest lucru nu va ajuta. Daca dvs. preferati sa va certati cu clientii actali, trecuti sau viitori in loc sa luati in considerare parerile ce va sunt aduse la cunostinta atunci cred ca aveti probleme mult mai mari decat bucatarul sau chelnerii. Problema la dvs. provine de la varf.

        Cat despre articol: foarte bun, apreciez parerile sincere, chiar m-am amuzat impreuna cu sotul citind. Asteptam si alte articole.

      • Irene Postolache says:

        Observ ca nu ati inteles,toate preparatele se fac la comanda,un ospatar slab calificat incurca comenzile si papanasii se racesc pe masa asteptand sa fie serviti.
        In alta ordine de idei,un om civilizat nu posteaza comentarii la “pertu” si “auzi madam”. V-ati trezit dupa doi ani sa va spuneti parerea asupra unui subiect expirat, sa amenintati si sa predati lectii de romana.Nu cunoasteti ce exista dupa doi ani in acest restaurant.Ce a fost de explicat,s-a explicat politicos atunci.Daca aveti nevoie de trafic,cautati alt subiect,refuz sa continui un dialog gol.Deci,amuzati-va singura si pe alta tema.

  2. Mariana says:

    Daca vrei sa gusti niste papanasi foarte, foarte buni du-te la Restaurant Klass din Predeal, vezi detalii pe http://carta.ro/cazare-predeal/pensiunea-klass
    Am fost acolo anul trecut si mancarea este foarte buna, preturi bune si papanasii sunt adevarati si foarte buni, m-am intors cu prietenii si recomand acest restaurant cu placere!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.